17.8.2015

Lauma kasvaa


Olen Inna. Virallisesti Enonsalon Inna ja rodultani jämtlanninpystykorva.

Synnyin hetimiten juhannusjuhlien jälkeen 23.6. Ensimmäiset pari kuukautta kului Lulu-emän tissiä imien ja nukkuen. Tietenkin opettelin syömään oikeaakin ruokaa, saaden maistiaisia myös siitä, mitä tuleva työni pitää sisällään. Välillä tutustuin maailmaan ulkona touhuten ja seitsemän pentuesisaruksen kanssa leikkien.

Uuden lauman ihmiset kävivät minua katsomassa ja ihastelemassa pariin otteeseen ennen muuttoa. He valitsivat minut (ja minä heidät) ollessani viisi viikkoa. Jatkoin vielä kasvuani muutaman viikon ajan ennen kuin tulivat minut uuteen kotiin hakemaan.

Tehtävänäni on kuulemma kasvaa hirvikoiraksi, Moonan työtoveriksi. Vanhaharmaa, Aksu nimeltään jää kuulemma eläkkeelle ja minun olisi nyt täytettävä hänen paikkansa hirvikoirana. Ei liene vaikeaa, otan haasteen innolla vastaan.
Lauman ihmiset ovat kuitenkin sitä mieltä, että elämässä tarvittavat perustaidot on opeteltava ennen tositoimia. Epäilevät rohkeuttani kirmailla ympäri metsiä isojen ruskeiden otusten perässä. Pyh, sanon minä!
Ne ovat myös puhuneet joistakin missikisoista, mutta ensin täytyy kuulemma kasvaa ja vahvistua. Saavatpa nähdä millainen missi minusta kasvaakaan.

Kuulumisiani ja kasvuani voitte seurata täällä blogissa. Minulle on myös kuulemma tehty oma sivu, josta pääsee tutkimaan tietojani tarkemmin. Sinne pääsee tällä hetkellä tästä, mutta myöhemmin sivun reunaan ilmestyvästä kuvastani.

1 kommentti: